دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دوست دارم

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دوست دارم با دو کیفیت

Masoud Saeedi Dooset Daram دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دوست دارم

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دوست دارم با بالاترین کیفیت
Download New Music Masoud Saeedi – Doset Daram
ترانه : رامین کسرایی ، آهنگ و تنظیم : سروش کاظمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دوست دارم

مسعود سعیدی بنام دوست دارم

دانلود با کیفیت ۱۲۸

مسعود سعیدی بنام دوست دارم

دانلود با کیفیت ۳۲۰

متن آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دوست دارم :

نمی دونی تو قلبم پره از عشق و احساس

آخه تویی همون که دلم همیشه می خواست

چه حس خوبی دارم تو اومدی تو دنیام

خودت این و می دونی که خاطرت و می خوام

می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن

خیالی ندارم تو رویام تو دستام دستاته

تپش های قلبم برای چشماته

می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم

تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید مسعود سعیدی بنام دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

یه اتفاق خوبی یه عشق آسمونی

آرزو داره قلبم که تا ابد بمونی

دیوونه میشه قلبم با دیدن نگاهت

تموم زندگیمی با جون و دل می خوامت

می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم

تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته

می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم

تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته

می دونی چقدر دوست دارم به جز با تو بودن خیالی ندارم

تو رویام تو دستام دستاته تپش های قلبم برای چشماته

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.